Helgen i #suomi

Moimoi! Shit vad fort tiden har gått, det är redan söndag vilket betyder att jag åker hem imorgon :( både kul och inte kul.
I fredags åkte vi till mina släktingars sommarstuga, badade, bastade och grillade massa gott! Efter det så åkte vi ungdomar vidare till stan Lieksa hem till min ena kusin där vi förade och fixade oss. När vi var klara gick vi först till en bar där vi satt och chilla ett tag, stötte på en till kusin där helt random och han bjöd på jävla massa dricka inklusive tequila hehe så efter det var de bara att köra! Vi blev hungriga där imellan haha så vi gick och åt innan vi gick vidare till dansstället. Det va konstigt nog ganska mycket folk ute och förvånansvärt mycket ungdomar haha så det va faktiskt väldigt roligt! Dom hade typ två "rum" där det på ena sidan var karaoke och självklart skulle vi sjunga..... Gick inte speciellt bra haha men kul var det! Sen dansade vi och pratade med massa folk så det va en lyckad utgång :) vi hade lite efterparty sen också med nå finnar haha de spåra kanske lite men kom väl i säng vid 6-7 nångång. I lördags mådde vi lagom dåligt och gick och åt innan vi sen tillslut blev upphämtade hem igen. Vi åkte och hälsa på min morbror på vägen hem också! Sen chillade vi bara resten av kvällen här, gled runt lite med fyrhjulingen och så blev vi typ fett övertrötta allihopa så vi satt och va fett mongo och garva åt allting haha. Tog massa bilder och videos haha orkar ej. Idag har vi nog inga speciella planer, tror att lite släktingar ska komma och hälsa på oss här nu eftersom vi alla åker tillbaka till Sverige snart. Får se om jag redan idag åker och sover hos min kusin som bor nära tågstationen, mitt tåg åker runt 7 imorgonbitti, och de tar typ sju timmar till helsingfors... Kulkul.
Adios så länge! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0