Fredag!

Shit vad fort den här veckan har gått :o kom jag precis på haha men har väl inte gjort så mycket mer än jobbat. Igår var jag ju ledig men gjorde ändå ingenting speciellt haha somnade på dagen igen och sov några timmar sen när jag vakna åkte jag till ica maxi med mamma och hennes kompis. Efter det chillade jag bara, var ute lite för det var så fint väder :) skulle kolla på film men fastnade vid ett mobilspel och sen somnade jag haha roligt liv liksom. Idag har jag inget planerat förutom jobba senare och tror jag ska övningsköra dit. Tills dess vet jag ej vad jag ska hitta på, städa skulle väl vara bra! Okej mitt liv är inte intressant så adios :))))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0