#suomilainen

Bondelainen här!
Är hemma hos min moster och hennes man nu, här var jag har bott varje sommar sen jag var liten :) känner mig som hemma här! Vi är asmånga från släkten som bor här nu också så de är väldigt kul. Vi kom hit iförrigår och innan det var vi i mikkeli där min kusin gifte sig i lördags, bröllopet var superfint och festen askul! Nästan hela släkten var samlad så det va väldigt kul att träffa alla och vi partade lagom hårt :D mådde mindre bra när vi skulle åka hem hit på söndag dock.. Måndag chillade vi bara här och idag åkte vi på forsränning, man blev dygnsur men det va sjukt roligt ändå! Sen "shoppade" vi lite i "stan" haha vi är typ ute på vischan bokstavligen, endast 3 mil från ryska gränsen vart vi ska åka imorgon och kolla också haha det blir nog intressant! Nej men jag njuter, har hela denna vecka kvar här så jag är nöjd :D saknar dock alla hemma! Känns som jag redan varit borta väldigt länge även fast det bara gått en vecka.. Innan jag åkte till min kusin i mikkeli i fredags så var jag ju hos min farmor, hon blev jätteglad och överraskad när jag kom! Det va as skönt att va där, vi umgicks bara och chillade de dagarna. Kollade på gamla bilder och hon berättade massa om farfar och barnen (min pappa och de) så det va mysigt! Nu ska jag snart basta och äta iltapala haha nattugglor är vi alla här! Så vi hörs snart igen :) Btw måste jag berätta att dom har världens sötaste små kattungar här, jag dör vad dom är gulliga och busiga! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0