-

Dag 21 - En person som är snygg.
 
Finns ju massor med snyggingar i denna värld men dessa två är väl rätt så högt upp på min lista:
 
Channing Tatum & Ed Westwick, ögongodis deluxe!
 
 
Dag 22 - En sång som får mig att må bra.
 
Hjälp har väl massor, kan omöjligt komma på någon för det är typ alla partylåtar och såna låtar man har minnen med som påminner om t.ex. vänner, sommaren, gamla tider och skoltider osv. 
 
 
Dag 23 - Bästa utomlandsresan.
 
Har inte varit utomlands så jättemycket faktiskt men de resor jag har varit på har alla varit underbara. Indien kan jag ju säga är det mest speciella och häftiga stället jag vart på, och det va superkul för vi åkte dit typ halva släkten för att fira min moster som fyllde 50. London var också underbart, blev helt kär i den staden och för jag åkte med mina bästavänner. Skottland var sjukt kul för de var våran klassresa i 9an och den kommer jag aldrig glömma! Finland har jag ju varit i väldigt många gånger så de räknas väl inte haha men har vart i estland också, om det nu räknas, men den resan va asrolig för lärde känna min kompis Johanna då och vi skrattade genom hela veckan. Sen har jag varit i turkiet och grekland när jag var mindre och inte kommer ihåg så mycket.
Var också i turkiet när min mamma fyllde 50 och då följde elenor med som tur är haha så det va asroligt! Så alla är bäst på sitt sätt :D okej nu när jag läser detta så låter det som att jag har rest jättemycket fast det har jag ej hehe men här är lite random bilder från alla resor! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0