#sämstabloggarenever

Jaaaa emmi och natalie jag vet att ni är arga på mig men jag varnade faktiskt er om att detta kommer hända! Hur som, vad har hänt sen sist? Jävla massa. Har typ partat helt sinnessjukt mycket, och jobbat och haft lite ledighet! Kommer typ inte ens ihåg vad jag gjort men kort summering: umgåtts med massa vänner, varit på beachen några gånger, bowlat, vart på grönan, festat (fast när gör jag inte de liksom?) höhö nä men de är väl typ de i stort sett, kanske shoppat lite också :) plus bokat min Finlands resa :D mitt plan åker om typ 5 timmar -.- vad gör jag vaken? Jo packar i sista sekund självklart och hittar ingenting. Orkar inte, ska liksom upp om två timmar haha värt att sova. Är iallafall taggad ändå! Min resa börjar med att jag ska överraska min farmor :D sen kommer jag åka runt typ halva finland så de blir spännande. Eftersom jag inte kommer ihåg vad jag gjort eller orkar skriva heller för den delen så slänger jag in feeeett med bilder så får ni tolka själva efter bilderna :) ska försöka uppdatera medans jag är i finnelandia! Puss så länge

Det här inlägget skulle upp typ igårkväll men tydligen inte så försöker nu igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0