Torsdag!

Ligger i sängen och myser, skulle egentligen varit på jobbet nu men precis när jag tog på mig skorna och skulle gå imorse så ringde de från jobbet och sa att jag kunde vara ledig. När det är sånthär väder så är det väldigt lugnt på skansen! Så det passade mig fint eftersom jag är lite halvt seg idag hehe blev lite äventyr igår också. Efter jobbet igår mötte jag upp natasha i stan så gick vi och tog några glas, blev väl kanske lite fler än bara några :D men det va roligt! Sen åkte vi vidare mot tumba där vi gick på random party, det var ju också en upplevelse haha. Var där ett tag tills vi åkte hem vid typ 3-tiden. Så jaaa, är ju inte sådär superpigg nu men är ledig untz untz! Har nada planer så vi får väl se vad som händer :) pussisar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0