Söndag!

Klockan är 3 så borde typ sova men självklart gör jag inte det :) åkte aldrig till min kusin idag för min moster ville hellre att jag skulle stanna här en natt till så skjutsar hon mig till tåget imorgonbitti istället! Idag har det varit sjukt varmt så vi åkte och badade vilket var superskönt, sen kom lite släktingar över så vi har fikat och så. Lekt med mina småkusiner också samt klätt ut oss i massa peruker och varit allmänt mongo som hela veckan haha. Nej men det har varit en bra sista dag här! Är lite ledsen över att åka imorgon eftersom jag verkligen haft en sjukt bra semester här och kommer sakna alla jättemycket. Också för att nu vet jag att min sommar typ är över, kommer jobba ganska mycket nästan hela augusti. Åker till göteborg på onsdag och jobbar så hinner knappt vara hemma.. Men hoppas jag hinner träffa alla finisar där som jag saknar och inte träffat på evigheter känns det som! Nu måste jag försöka sova nån timme iallafall men vi kanske hörs senare om jag hittar internet eller senast hemma i sverige då :D puss och godnatt! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0