Pissdag

Haft pissigaste dagen på länge, på jobbet, så jävla mycket skit som hände så började nästan gråta! Haha nej men så glad att jag slutat nu och är ledig nu i nästan en hel vecka, så jävla skönt! Är påväg hem nu och förhoppningsvis hittar jag på nåt mys idag, behöver iallafall träffa fina vänner för att bli lite glad! Gårdagen kan jag väl också berätta om: var hemma bara under dagen, sen mötte jag upp natasha på nya Max som öppnat i slagsta och vi tog en fika. Efter det övningskörde jag till jobbet, eller vänta jag har väl kanske redan skrivit on detta? Orkar ej kolla hahaha är helt jävla snurrig i huvudet. Men okej igårkväll iallafall mötte jag natasha i Tumba efter jobbet och vi drog till piccan, dansade och drack och så joinade elenor oss också! Efter det stängt så drog vi vidare och efterfesta hemma hos elenor haha det va roligt! Men vi hörs väl senare eller imorn måste sluta skriva nu för jag förvirrar bara mig själv :)))) tuuudels!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0