Helsingfors

Tju amigos, gratis wifi i helsingfors, det gillar vi! :) Sitter på starbucks här på flygplatsen och väntar på min buss till Kotka. Åkte hemifrån vid 4 inatt och allt gick smidigt tills jag kom fram till helsingfors och hämtar min väska (trodde jag). Öppnar den för att lägga in en påse och ser att de inte är mina saker där i, jätteroligt. Pratar med personalen och de får tag i den personen vars väska jag har och som har min väska. Eftersom dom såg exakt likadana ut så hade hon bara tagit den och åkt iväg direkt, men hon fick åka tillbaka hit så vi kunde byta. Haha så jävla fail, fick sitta och vänta i typ två timmar. Är nästan inte ens förvånad, sån jävla otur jag har och tydligen speciellt på flygplatser -.- jaja nu är jag glad igen iallafall, ska åka och överraska min farmor! :D vi hörs väl när jag lyckas hitta internet igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0