Dag 03 - Fem bilder som gör mig glad & Dag 04 - En person som betyder mycket för mig.

Har ju missat ganska många dagar här nu så trycker ihop vissa i samma inlägg då haha! Dom här tänkte jag att kan göra lite tillsammans eftersom jag ändå inte bara kan välja endast en person som betyder mycket för mig så de bilder som jag lägger upp som gör mig glad är på alla de fina personerna som betyder mycket för mig :) smaaaaart va höhö vet inte ens hur jag ska lyckas välja 5 bilder haha blir glad av alla mina bilder jag har :( men okej ska försöka här nu!

 
Älskar verkligen denna bild på oss haha och blir lika glad varje gång jag ser den, den är så himla fin och äkta och dessa tjejer betyder verkligen allt för mig <3
 

Här var jag i london med två av mina bästaste vänner och det var en så sjukt rolig resa, skrattar bara jag tänker på allt som hände! Bästa resan med finaste tjejerna <3
 

Världens finaste andi! Denna bild är underbar för den är så fylld med kärlek haha min soulmate <3
 
 
Partybilden deluxe, min 18-årsdag! Här har vi verkligen party fångat på bild :D Ser jag denna bild minns jag hela min 18-årshelg och den va BÄST!
 
 
Denna blir jag så glad av för det är en ordentlig true friendship bild <3 och för att jag tänker på alla andra mongobilder från den dagen haha
 
 
Åh, mösspåtagningen var en så sjukt rolig dag och pricken över i:et var när jag träffade mumin! Det är verkligen äkta lycka i denna bild haha och får mig att tänka tillbaka på allt med studenten!
 
 
Älskade ungar, bästa bilden! Alla mina små kusiner är de finaste <3
 
Åh, är redan uppe i 7 bilder haha och vill bara lägga in meeer. Det här var svinsvårt att välja endast 5 bilder och på de personer som betyder mycket. Jag har så fin familj och underbara vänner i mitt liv och skulle kunna lägga in huuur mycket bilder som helst på alla och skriva en bok om mina kärlek till dessa men det går ju icke så dessa får räcka för nu! :)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0